نوسازی نمای یک خانه ی چوبی

همه چیز در مورد نوسازی یک خانه نیمه الوار

 

 

بازسازی یک خانه است که آن را نگاه اصلی خود را از دست در طول زمان و حملات مختلف از خارج است. 

این تخت است در مشاغل مختلف است که ما در این مقاله مورد بحث است. با توجه به روز شده در یک خانه نیمه الوار، مداخلات اضافی اغلب لازم است و آنها را پیچیده تر و کار اغلب گران تر است.

با این حال، این نوع از خانه جذابیت خاص که باعث می شود خانه های نیمه الوار اغلب طبقه بندی شده هستند و بخشی از میراث تاریخی از شهرستان . لازم است برای پیدا کردن یک هنرمند که مطمئن شوید که ویژگی های این نوع از خانه تا مطمئن شوید که بازسازی هستند بدون درهم و برهمی انجام شده است.

مراحل اصلی یک روز شده در خانه

به طور معمول به روز شده از یک خانه نیاز به مداخلات مختلف. با این وجود، محدوده کار بستگی دارد البته در مورد وضعیت خانه، بودجه، و نگاه شما می خواهید برای رسیدن به.

اقدامات شایع:

  • دوباره بام: بهبود آب بندی آن، پوشش تغییر، تمیز کردن، بهبود عایق و تغییر سبک.
  • به روز شده از داخل کشور: تعمیر سازه های آسیب دیده (سقف، کف، دیوار و …) و توسعه مجدد از قطعات.
  • جراحی کشیدن صورت: تعمیر قطعات آسیب دیده، استفاده از یک پوشش، پایان، و تمیز کردن است.
  • عایق حرارتی: سقف، دیوارها، سقف، کف، دهانه.

تعمیر نمای ساختمان چوبی

خوب است بدانید: ویژگی های به روز شده از یک خانه نیمه الوار

خانه الوار است که توسط یک مشخص قاب چوب متشکل از قطب جمع آوری شاهزاده الوار، چاله ها، از tournisses و محل های دفن زباله. بین این چارچوب ما پیدا عموما دیوارهای آجری، شن، گل و یا گچ ساخته شده است. این بخش به نام hourdage .

زیبایی، خانه الوار ترکیبی از چوب و یا قاب متقابل موازی (لستک) از بخش های مختلف از hourdage است. این نوع از خانه از زمان های قدیم وجود داشته است، اگر چه تکنیک ها و مواد تا حدودی در طول قرن ها تکامل یافته اند. در فرانسه اساسا این نوع از خانه در آلزاس، نرماندی و بریتنی وجود دارد.

بازسازی یک خانه چوبی در باید به حساب ساختار آن متشکل از یک قاب چوبی و یک hourdage است. هدف این است که برای حفظ این سبک در حالی که به آن ظاهر جدید. عایق بیرونی دشوار تصور است.

به طور مشابه، شما باید چوب حفظ با استفاده از یک محصول، و آن را مقاوم تر در برابر عوامل مختلف خارجی: رطوبت، قارچ، خورشید، خوردن حشرات …

چه بودجه باید برای نوسازی یک خانه چوبی در نظر گرفته است؟

به ناچار، به روز شده از چنین خانه به طور متوسط بالاتر از یک خانه معمولی است. قیمت به راحتی می توانید بیش از 20 000 25 000 یورو برای یک روز شده نسبتا کامل است.

با این حال، این قیمت با توجه به محدوده کار متفاوت است، مواد مورد استفاده، هزینه نیروی کار، تجهیزات مورد نیاز برای کار (داربست …)، و دسترسی به بخش های مختلف به بازسازی می شود.

توصیه ما به منظور کاهش هزینه های کار

اولین کار این است که به مقایسه صنایع دستی مختلف به انتخاب یکی از با بهترین پیشنهاد در حالی که با توجه به شهرت و مدارک خود را. اعلان یک ابزار ضروری برای این مقایسه است، و به همین دلیل ما به شما به یک درخواست برای نقل قول آزاد دسترسی داشته باشید. این اجازه می دهد شما را به دریافت حداکثر نقل قول تطبیق پروژه شما.

همچنین بسیاری از لذت بردن از کمک های مالی  :

  • کمک های مالی: مقامات محلی، عنه (آژانس ملی مسکن)، ADEME (آژانس برای کنترل محیط زیست انرژی) …
  • اعتبار مالیاتی برای انتقال انرژی
  • وام سازگار با محیط زیست علاقه
  • شرکت ساختمانی
  • شرکت عمرانی
  • ساختمان
  • نمای ساختمان
  • هزینه تعمیر خانه
  • نمای ساختمان سنگی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *