مسایل مشترک در نمای ساختمان بین صاحبان ساختمان

همه چیز را در مالکیت مشترک پنجره تغییر

 

 

پنجره یکی از مورد خاردار در مورد یک ساختمان است. این است که هر دو در نظر گرفته به عنوان عنصر خصوصی و مشترک . در واقع، آن را می دهد که هر دو در داخل و خارج از آپارتمان. 

پنجره تغییرات باید به قوانین خاص مطابقت داشته باشد. اگر توصیفات بسیاری از مردم که پنجره خود را با مدل های دیگری را بدون پرسیدن عامل مدیریت خود جایگزین، ما توصیه نمی.

در واقع، به آن لازم است درخواست مجوز به امانت به منظور تغییر یک پنجره، به جز برخی موارد ما جزئیات در این مقاله است. این راهنما به ارمغان می آورد به همه شما باید بدانید که به خیال راحت پنجره خود را تغییر دهید زمانی که شما در یک کاندومینیوم زندگی می کنید.

خوب است بدانید: درک تمایز بین واحد و منطقه مشترک

در یک ساختمان، برخی از مناطق مشترک در نظر گرفته وقتی که دیگران در خصوصی نامیده می شود.

نشان دهنده یک واحد در داخل یک آپارتمان ، یک اتاق و یا فضای دیگر تقسیم شده است و خصوصی، که است که می گویند، متعلق به یک مالک مشترک.

در مقابل، یک بخش مشترک تعیین یک فضای به تمام صاحبان دسترس و که به تعریف متعلق به همه ساکنان این مجتمع مسکونی: سالن ورودی، پله ها، آسانسور، راهروها، جلو، و غیره

همه کار مربوط به یک بخش مشترک نیاز به مجوز از امانت . این تصمیم پس از آن می توانید از طریق مجمع عمومی و با رأی بروید و یا او دریافت خواهد شد که اکثریت به او اعطا شود.

کار تنها در یک منطقه خصوصی انجام مجوز نیاز ندارد . برای مثال، شما می توانید با خیال راحت از بین بردن پارتیشن داخلی آن است که اگر دیوار بلبرینگ است. با منفی، شما حق به retapisser راهرو منتهی به آپارتمان ندارد.

چه در مورد فضاهای اواسط خصوصی در نیمه راه مشترک؟

بعضی از نقاط که تنها توسط خودتان در دسترس هستند، با این حال، می توان بخشی از زمینه های مشترک در نظر گرفته.

این مورد، دیوارهای خارجی خود را که تنها بخشی از نما سازی عمومی است. به طور مشابه، کار مربوط به بالکن یا تراس مجوز نیاز، به خصوص اگر شما می خواهید به تغییر نرده.

دهانه به خارج از آپارتمان نیز در این دسته قرار می گیرند. ورودی است وجود دارد، درها و پنجره ها.

تغییر پنجره: یک مجوز لازم را از اموال مشترک خود را

امانت است که نماینده منتخب از تمام صاحبان مشترک، که است که می گویند از شرکت مالکیت مشترک است. ممکن است یک خارج حرفه ای و یا یک یا چند صاحبان شرکت اقدام به طور داوطلبانه.

نقش متولی است و از نظر اداری و مالی مدیریت تمام تصمیم گیری های مربوط به ساخت و ساز و به طور خاص تر مناطق عمومی آن است.

اگر شما می خواهید به جای پنجره های خود را، شما باید امانت خود را برای به دست آوردن مجوز. اگر او حاضر، شما می توانید در برابر تصمیم خود بروید، مگر اینکه نیاز به یک رای در مجمع عمومی.

چرا چنین مجوز مورد نیاز است؟

تصور کنید اگر هر مالک می تواند پنجره به دلخواه تغییر دهید. ما می توانیم یک ساختمان به نگاه کاملا ناخوشایند است. بنابراین برخی از پنجره های آبی و دور، دیگر پنجره ها و مربع قرمز، دیگران چشم یک گاو نر سفید، و غیره را نصب کنید.

نیاز به درخواست مجوز فقط در خدمت به جلوگیری از چنین افراط و اطمینان حاصل شود که ساختمان حفظ هماهنگی خاصی در معماری، سبک و ظاهر آن است.

مواردی که مجوز لازم نیست

اجازه بخواهید به امانت برای تغییر یک پنجره مالکیت مشترک است همیشه لازم نیست. دو مورد استثنا هستند و نیاز به هیچ مجوز:

  • زمانی که به جای پنجره با همان مدل . شما باید همان پنجره انتخاب کنید که دقیقا: به همان شکل، همان اندازه، مواد مشابه، همان رنگ …
  • زمانی که به جای پنجره با مدل های دیگری در حال حاضر در یک جلسه قبلی مورد تایید . همان، باید آن را دقیقا همان مدل به عنوان یکی از مجاز باشد.

اگر شک دارید، لطفا به این بحث با اعتماد برای برخی از اشتباه نیست.

 

توصیه ما برای پیدا کردن هنرمند که پنجره خود نصب کنید

هنگامی که یک پنجره مجاز توسط عامل مدیریت شما انتخاب کرده اید، شما قادر به آن را نصب خواهد بود. مگر در مواردی که تمام پنجره های خانه از در همان زمان زیر یک رای در مجمع عمومی، که در این صورت متولی باید مراقبت از دنبال یک هنرمند را تغییر، آن را برای شما برای پیدا کردن حرفه ای که انجام خواهد شد نصب و راه اندازی.

برای پیدا کردن بهترین معامله، ضروری است که شما در حال مقایسه صنعتگران مختلف . نقل قول بهترین ابزار برای انجام این آزمایش است. برای جلوگیری از نیاز به درخواست یک نقل قول از هر صنعتگر و صرفه جویی در وقت شما، شما دسترسی به درخواست ما برای نقل قول آزاد است. هنگامی که پروژه خود را توضیح داد، این درخواست به شرکت نزدیک به شما ارسال می شود و شما ارسال برآورد خود را.

کمک های احتمالی برای تامین مالی تغییر پنجره کادمینیوم

مطمئن شوید که شما می توانید این لایحه از کار را از طریق های مختلف کاهش کمکهای مالی . اطلاعات در مورد پشتیبانی در دسترس یکی از اولین چیزهایی که برای انجام به تغییر آپارتمان پنجره و به طور گسترده تر برای همه کار است.

بسته به مشخصات خود را، منابع خود را و ماهیت کار، شما دسترسی به کمک های بیشتر و یا کمتر دارند. تعویض پنجره ها، آگاه باشید که اگر آن را دارای عایق حرارتی بهبود یافته از دیوارهای شیشه ای، پس از آن شما می توانید با استفاده از یک را می شود اعتبار مالیاتی برای انتقال انرژی .

با این وجود، مسکن باید محل اقامت اولیه خود را داشته باشد و باید بیش از 2 سال تکمیل شود. همچنین لازم است به صدا در یک هنرمند EGR (ضامن به رسمیت شناخته شده از محیط زیست). اگر این شرایط را ملاقات کرد، بعد از آن شما می توانید از کاهش مالیات بر درآمد خود را مربوط به سود 30٪ از کار .

شما همچنین می توانید لذت بردن از یارانه از عنه (آژانس ملی مسکن)، مقامات محلی، صندوق های بازنشستگی ADEME (محیط زیست و مدیریت انرژی).

نرخ مالیات بر ارزش افزوده کاهش 5.5٪ نیز قابل اجرا. به طور مشابه، شما می توانید از نصب ویندوز با تامین مالی وام سازگار با محیط زیست بهره .

 

 

  • شرکت ساختمانی
  • شرکت عمرانی
  • ساختمان
  • نمای ساختمان
  • هزینه تعمیر خانه
  • نمای ساختمان سنگی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *