معماری بیرونی و ادغام سایت (عکس)

معماری بیرونی و ادغام سایت (عکس) 

معماری بیرونی ساختمان، شکل ها و رنگ های نما، استفاده از مواد روکش از سازه های مختلف که آن را تشکیل می دهند و قرار دادن آن در ساختمان سایت های مختلف تظاهرات کار معماری هستند. خلاقیت یک معمار از طریق ظاهر یک ساختمان و طرح آن در محیط بیان می شود، این نمایشگاه فیزیکی، فرهنگ اصلی و گاه قابل توجه است.

معماری در فضای باز: اجمالی

طراحی کلی ساختمان، تجسم یک نوع خلقت، ایجاد معماری است. این عمدتا به خواسته صاحب بستگی دارد، ماهیت این ساختمان و نیازهای کاربردی و زیباییشناختی داخلی آن ، بودجه موجود و خلاقیت معمار .

در اینجا برخی از نمونه های کلی ظاهر ساختارهای معماری به طور کلی از اشکال و رنگ های مختلف و استفاده از مواد مختلف در مقیاس های مختلف آمده است.

معماری در فضای باز: عناصر جزئیات و ویژگی های ساختمانی

ایجاد معماری برای یک پروژه نخبه و استثنایی محفوظ است. خلاقیت معمار می تواند به همان اندازه در ساختمان ها و بودجه های منحصر به فرد، حتی در قطعات یا جزئیات آنها، به منظور افزایش ظاهر و استفاده آنها و کمک به میراث فرهنگی، حتی در مقیاس کوچکتر.

ایجاد معماری تأثیر مستقیم بر ذهن کاربران ساختمان دارد؛ اصالت زیبایی یک ساختمان چشم اندازهای جدیدی را برای کاربران و جوامع مجاور، حتی از طریق استفاده روزمره و فعالیت های روزانه باز می کند.

برخی از نمونه هایی از قطعات ساختمان:

معماری در فضای باز: طراحی فضاهای سبز

بسیاری از ساختمان ها دارای فضای باز، باغ و مناطق گیاهی هستند. این اهمیت اولیه برای قرار دادن یک ساختمان در محدوده آن، رفاه کاربران ساختمان، ادغام در توسعه پایدار و برنامه ریزی شهرک زیست محیطی

مقررات طراحی معماری

در فرانسه، ایجاد معماری به شدت تنظیم شده است به منحصر به فرد مجاز یک معمار توسط قانون قانون شماره 77-2 از تاریخ 3 ژانویه 1977 در معماری :

« معماری بیان فرهنگ است
ایجاد معماری، کیفیت ساختمان ها، ادغام هماهنگ با محیط اطراف، احترام به منظره های طبیعی و شهری و میراث، از اهمیت عمومی برخوردار است. مقامات مجاز به صدور مجوز ساختمان و مجوز های زیربنایی در حین بررسی درخواست ها، احترام به این منافع را تضمین می کنند.
به این ترتیب:
1 ° صاحبان ساختمان مجبورند درخواست معماران را تقاضا کنند.
... »

این قانون که مستلزم آن است که صاحب خانه، که پروژه ساخت ساختمان را انجام می دهد، برای استفاده از خدمات معمار، با این حال یک محدودیت نیست: یک تضمین کیفیت برای صاحب ساختمان، ساکنان و همچنین برای محیط شهری و طبیعی ساختمان.

با مداخله معمار، ذینفعان و مقامات اطمینان حاصل می کنند که برنامه های توسط یک متخصص واجد شرایط و دقیق در حال پیشرفت است. با تشکر از معمار، تحقق یک کار که ارائه کلیه تضمین های فنی قانونی را تضمین خواهد کرد؛ علاوه بر این، این نیز یک کار خلاقانه است که میراث فرهنگی محلی و به طور وسیع، منطقه ای یا ملی را غنی سازی می کند.

[ad_2]
[og_img]

Source link

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *