مدیریت زیرساخت و دستورالعمل اتحادیه اروپا

مدیریت زیرساخت و دستورالعمل اتحادیه اروپا 

 آدرسهای Seveso: recap "title =" "/> </span>


<p style= کاربرد خوب دستورالعمل Seveso اولویت بازرسی تاسیسات طبقه بندی شده است! به این ترتیب موضوع به طور مستقیم به همه خوانندگان وبلاگ می پردازد که کار، مداخله یا از نزدیک یا دور به سایت های صنعتی مرتبط هستند. بنابراین در این مقاله ما گام به عقب بر روی دستور Seveso: مبدا، تحولات، روش ها و راه حل ها پیشنهاد می کنیم.

Seveso، یک شهر قبل از یک دستورالعمل

Seveso یک کمون ایتالیایی با حدود 22،000 ساکن در منطقه لومباردی واقع در شمال غربی ایتالیا است. معروفیت این شهر به طور سنتی با صنعت مبلمان ارتباط دارد تا زمانی که قربانی آسیب وثیقه یک فاجعه صنعتی که در سال 1976 در شهر نزدیک Meda رخ داد و موجب انتشار دیوکسین به هوا شد، ایجاد شود. از طریق اثرات دیوکسین بر سلامت انسان موضوع این مقاله نیست، اما به نظر ما مهم است که به ما یادآوری کند که می تواند منجر به تخریب سیستم ایمنی، عصبی، غدد درون ریز و تولید مثل شود. برای محافظت از مردم در مقیاس اروپایی، دستورالعمل Seveso توسط دولت تنظیم و به روز شد.

دستور Seveso 1

انتشار تصادفی دیوکسین در شهرداری Seveso در ایتالیا باعث شد کشورهای اروپایی سیاست پیشگیری از خطرات عمده صنعتی را پیگیری کنند. از 1982 بود که به اصطلاح دستور Seveso دولت ها و شرکت ها را برای شناسایی خطرات ناشی از فعالیت های صنعتی خطرناک صنعتی و اقدامات لازم برای مقابله با آنها مورد استفاده قرار داد.

دستور Seveso 2

در سال 1986، پس از تصادف باسل در سوئیس، این دستورالعمل به منظور تقویت مفهوم پیشگیری از حادثه بزرگ با اعمال اپراتور، اجرای "یک سیستم مدیریتی و یک سازمان (یا سیستم مدیریت ایمنی) متناسب با خطرات موجود در امکانات."

دستور Seveso 3

در سال 2015، الزامات جدید برای موسسات برای جلوگیری و بهتر مدیریت تصادفات بزرگ شامل مواد شیمیایی خطرناک است.

شورا و پارلمان اروپا در مورد این پروژه توافق کردند تا انتظارات این دستورالعمل را تا به امروز به ارمغان بیاورند. این امر مقررات دسترسی عمومی به اطلاعات امنیتی، مشارکت در تصمیم گیری و دسترسی به عدالت را تقویت می کند. این دستورالعمل جدید همچنین شامل مقرراتی برای بهبود نحوه جمع آوری، مدیریت، ایجاد و به اشتراک گذاری اطلاعات است.

بعد از رویکرد فنی، جایگاه رویکرد سازمانی در سایتهای Seveso

فراتر از الزامات قانونی ماهیت فنی که در بالا ذکر شده است، دستورالعمل Seveso بر مقررات سازمانی است که اپراتورها باید در پیشگیری از حوادث عمده ای که شامل مواد خطرناک یا آماده سازی هستند، تاکید کنند. . در واقع، تجزیه و تحلیل حوادث بزرگ که در گذشته رخ داده است اغلب اهمیت اختلالات ماهیت سازمانی را برجسته کرده است. اپراتورهای موسسات طبقه بندی شده همچنین موظف به اجرای یک سیستم مدیریت ایمنی (SGS) هستند که متناسب با ریسک های بزرگ حادثه ای است که احتمالا توسط مواد موجود در امکانات آنها ایجاد می شود. . این سیستم بر اساس مجموعه ای از اقدامات کنترل بر اساس روش ها و پروتکل است که به شدت دنبال می شود. این مجموعه ادامه سیاست عمده پیشگیری از حوادث (PPAM) می باشد.

(منابع: اظهارات اقتباس شده از سایت وزارت انتقال زیست محیطی و همبستگی)

این نرم افزار فکر می کند پروژه! فرانسه در حال سرویس دادن سایت های Seveso

دستورالعمل Seveso یک نقش کلیدی برای اپراتورهای تاسیسات را اضافه می کند؛ حفاظت از سایت و افرادی که در آنجا گردش می کنند. فکر می کنم پروژه! فرانسه به این ماموریت کمک می کند، زیرا شما قادر خواهید بود تا مقررات امنیتی جدید را به طور موثری اعمال کنید. هر یک از تجهیزات شما با ویژگی های دقیق به منظور ایمن کردن ارتباط با کل سیستم صنعتی ملاقات خواهند کرد.

راه حل های ما، راه حل های ما برای:

  • برای اطلاع رسانی و مداخله در اسرع وقت بر روی مواد معیوب .
  • برای مشاهده جهان بین المللی از وضعیت تمام تجهیزات در حال اجرا.
  • اطمینان از قابلیت اطمینان، مطابق امکانات و ساختمان ها
  • تسلط بر تکامل زیرساخت ها و سیستم ها، مدیریت مدیریت ناهنجاری ها و خطرات مربوط به آن
  • کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری با اجرای قوانین و مقررات کیفیت.
  • اطمینان از ردیابی از تمام مداخلات فنی.
  • دسترسی به اسناد و مدارک موجود در تجهیزات در هر زمان.

فکر کنید پروژه! فرانسه ارائه راه حل های مدیریت منابع اطلاعاتی جامع و کامل آنها برای کنترل کامل تاسیسات طراحی شده اند. در طول عملیات، تاسیسات درخواست بهبود و نگهداری پیشگیرانه و یا اصلاحیه را می دانند. راه حل مدیریت طول عمر پروژه ما ( PLM ) تمامی این عملیات را مدیریت و ردیابی می کند. بنابراین اطمینان از دیدگاه مداوم عملیات در حال انجام یا در حال اجرا که توسط آن بازیگران، برای دید بهتر از پروژه ها و کاهش خطرات عدم انطباق است. بازخورد تجربه مربوط به دانش کاملی از تجهیزات و ساختمان ها امکان کنترل بهتر داده های عملیاتی را فراهم می کند.

همه فکر می کنم راه حل های پروژه! فرانسه با تسهیل همکاری سهامداران پروژه با تضمین تمرکز و ردیابی داده ها، اسناد و مأموریت های مربوطه، منافع واقعی خود را به کار روزانه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر: دسترسی به مقالات سفید و مقالات در روش ها و راه حل های مهندسی

[ad_2]
https://www.blog-logiciel-btp.com/wp-content/uploads/sites/4/2018/10/site-seveso.jpg

Source link

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *